Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We adviseren je om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dedoelenpers.nl of te bellen naar +31-(0)782 527 55 27. We komen er graag samen uit!

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beschadigd

Je hebt wettelijk "recht op een deugdelijk product". Het kan zijn dat een product beschadigd of niet compleet is, of niet goed werkt. Dan vervangen wij het product graag kosteloos voor je. Lukt ons dat niet, omdat het product bijvoorbeeld uitverkocht is? Dan ontbinden we de koop.

Spijt

Heb je spijt van je aankoop? Voor de producten in onze webshop geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

0 items | € 0

Elke week

textielkunst

in je inbox?

Nieuwsbrief